GLS Connect

Nového klienta můžete přidat v menu "Základní údaje/Údaje o klientech/Nový klient" nebo i přímo při vytváření štítku (zde)

 

Údaje je třeba vyplnit do zadaných polí následujícím způsobem:

"Krátké jméno" - vyplňte krátký název nebo číslo klienta, tyto údaje nebudou vytištěny na štítcích (údaj je pouze pro Vás). TIP: Krátké jméno může být zkratka nebo číslo klienta a slouží pro rychlé vyhledávání v databázi.
"Stát" - je potřeba vybrat zemi, ve které klient sídlí. Tyto údaje se budou objevovat na vytištěných štítcích.
„PSČ“ - přesně zadejte poštovní směrovací číslo. Tyto údaje se budou objevovat na vytištěných štítcích. Důležité: GLS třídí a směruje balíky podle PSČ, proto je důležité zadat správné údaje. TIP: PSČ si můžete ověřit zde: www.psc.cz
"Město" - je třeba zadat město klienta. (Např.: Jihlava)
"Ulice, č." - zadejte jméno ulice, číslo domu, případně patro atd. Tyto údaje se budou objevovat na vytištěných štítcích.
"Telefonní číslo" - je nepovinné, ale jeho zadání přispěje k doručení zásilky. TIP: Při vyplnění telefonního čísla adresáta zvyšujete efektivitu doručení a hlavně přispějete k zastižení adresáta!
"Kontaktní osoba" - vyplňte jméno kontaktní osoby nebo bližší informace k dodání balíku. Tyto údaje se budou objevovat na vytištěných štítcích. Vyplnění je volitelné. TIP: Jestliže má balík pro firmu konkrétního příjemce, doporučujeme do pole "Jméno klienta" vyplnit jméno firmy a do pole "Kontaktní osoba" jméno příjemce.
"Emailová adresa" - zadejte email klienta, pokud chcete aby klient obdržet email o datu doručení. Pro více informací klikněte zde.
„SMS oznámení” - zadejte telefonní číslo, na které bude možno po vytisknutí balíčku odeslat SMS zprávu s upozorněním. Pro více informací klikněte zde.
"Upozornit při tisku, pokud není zadána dobírka" je užitečná v případě, že posíláte všechny balíky s dobírkou nebo konkrétnímu klientovi pouze na dobírku. Pokud s touto volbou budete chtít vytisknout štítky bez zadané dobírky, program vás na to upozorní.

Po vyplnění těchto polí klikněte na "OK" a údaje o klientovi se uloží. Kliknutím na "Storno" se vrátíte zpět bez uložení dat.