GLS Connect

 

Důležité: Službu musíte zvolit až po vybrání odesílatele a adresáta. Pokud službu zvolíte před vybráním adresáta, tak se služba nezvolí. Služby můžete objednávat pouze, když je počítač připojen k internetu!

 

Podrobné informace o službách naleznete zde: https://gls-group.eu/CZ/cs/prepravni-sluzby

 

(CashServiceDobírka Maximální výše dobírky v ČR je 60 000 Kč, SK 2000 €, H 500 000 HUF, SLO 2000 €, HR 13000 HRK, RO 5000 RON. GLS převádí vybranou hotovost za dobírky na klientův účet třikrát týdně. Dobírková částka se vyplňuje v tabulce pod údaji odesílatele.

 

(ExpressParcelExpresní balík - tato služba zajišťuje dopolední doručení, v některých oblastech však není dostupná, pro zjištění dostupnosti služby na daném PSČ vyhledejte na: https://gls-group.eu/CZ/cs/prilezitostna-preprava/zip-code-finder  nebo kontaktujte zákaznický servis. Kód služby: T12().

 

(ShopDeliveryServiceDoručení do ParcelShopu - po vybrání této služby se Vám otevře nabídka, kde si zvolíte ParcelShop (výdejní místo), na který chcete danou zásilku doručit. Na vyzvednutí máte 5 pracovních dnů. Kód služby: PSD

 

(FlexDeliveryServiceOznámení o nedoručení zásilky - Příjemce obdrží informace o průběhu doručování balíčku e-mailovou zprávou. Ve zprávě je uveden speciální kód s internetovou adresou, na které si příjemce může zadat jinou adresu, datum a čas pro doručení balíčku, případně jej přesměrovat do GLS ParcelShopu. Ke službě FlexDeliveryService lze připojit doplňkovou službu FlexDeliveryService-SMS, na jejímž základě příjemce obdrží i SMS s informacemi o doručení. Kód služby: FDS(jmeno"zavináč"domena.com)

 

(Pick&ShipServiceVyzvedni a doruč na libovolnou adresu -  GLS vyzvedne balíky z adresy určené zákazníkem a doručí je kamkoli po ČR nebo Evropě. Adresa odesílatele je ta, na které se balíček vyzvedává a balíček se doručuje na adresu adresáta/příjemce. Důležité: GLS Connect při objednání služby Pick&ShipService netiskne štítky. Program totiž posílá objednávku přímo na server GLS. Druhý den po objednání GLS vyzvedne připravený balík na uvedené adrese, označí ho štítkem a třetí den ho doručí. Kód služby: PSS() – znamená nejbližší možné datum nebo kód PSS (2012.11.30) – pevné datum

 

(Pick&ReturnService) Vyzvedni a doruč mně - GLS vyzvedne balíky odkudkoli z ČR nebo Evropy a doručí je na klientovu adresu. Adresa odesílatele je ta, na které se balíček vyzvedává a balíček se doručuje na adresu adresáta/příjemce. Důležité: GLS Online při objednání služby Pick&ReturnService netiskne štítky. Program totiž posílá objednávku přímo na server GLS. Druhý den po objednání GLS vyzvedne připravený balík na uvedené adrese, označí ho štítkem a třetí den ho doručí. Kód služby: PRS() – znamená nejbližší možné datum nebo kód PRS (2012.11.30) – pevné datum

 

(SMSService) SMS avízo - SMS s volitelným textem, která se odešle příjemci v momentě odeslání dat o zásilce GLS. Je zde přednastavený text, který můžete upravit dle potřeby a tlačítky „Odesílatel“, „Číslo balíku“, „Dobírka“ automaticky doplnit údaje o zásilce. 

 

(SMSService /SM1) SMS avízo o odeslání zásilky - Příjemci můžete zaslat upozornění přes SMS, že mu byl expedován balíček. Kód služby: SM1(+420774123456) nebo SM1(+421905123456|Vase cislo balicku je #ParcelNr# a je na dobirkovou castku#COD#|1)

Tento způsob naimportuje vlastní text sms a ta je ihned po vytištění štítku odeslána.
1 – odeslat sms ihned po vytištění
0 – odeslat sms z fronty zpráv (ručně, ale s importovaným textem)
#ParcelNr# - zástupný znakpro číslo balíku
#COD# - zástupný znak prosumu a měnu dobírky

 

(SMSService /SM2) SMS avízo o doručení zásilky - Příjemce balíčku obdrží v den rozvozu SMS zprávu s časem doručení balíčku. Kód služby: SM2(+420774123456)

 

(PreadviceService) Avizace předem - GLS informuje adresáta o doručení zásilky, a to formou SMS ráno v den doručení. Textová zpráva obsahuje identifikační číslo zásilky, předpokládaný čas doručení v rozmezí 3 hodin (např. mezi 8:0 a 11:00) a telefonní číslo zákaznického servisu GLS. Kód služby: SM2

 

(ExchangeService) Výměna balíků - GLS výměnou za doručený balík vyzvedne a doručí jiný balík, který se nachází u adresáta zpět odesílateli. Tato služba je dostupná pouze na území ČR. Důležité: Při objednání této služby musí být nejdříve zadány údaje o příjemci a poté údaje o balíku, který GLS vyzvedne u tohoto příjemce. Při zvolení této služby se nejprve tiskne štítek pro balík od vás k příjemci a po vytištění se bude tisknout štítek od příjemce k vám, anebo na jinou adresu. Druhá etiketa se musí vložit do průhledné obálky čárovým kódem směrem k balíku. Etiketa bude použita na vyzvedávaný balík. Kód služby: XS

 

(DocumentReturnService) Dokumenty zpět - Zpětné zaslání potvrzených doprovodných dokumentů. O dostupnosti služby se informujte na naší Zákaznické lince. Kód služby: SZL(číslo_dodacího_listu

 

(DeclaredValueInsuranceService) jednorázové připojištění balíku - Jednorázové připojištění při hodnotě zboží nad 6.000,- Kč. Podrobné informace naleznete ve „Všeobecných obchodních podmínkách“. Kód služby: IN1, IN2,IN3,IN4

 

(AddresseeOnlyServiceDo vlastních rukou - Doporučený balík, který musí být doručen konkrétní osobě. Osoba se při doručování musí prokázat platným průkazem totožnosti s fotografií. Číslo průkazu musí být zaznamenáno do rollkarty a je viditelné na potvrzení o doručení. Tato služba je dostupná pouze po ČR. Kód služby: AOS(Jméno Příjmení)

 

(Guaranteed24Service) Garantované 24H doručení - Tato služba zajišťuje doručení zásilky následující pracovní den. V mimořádných případech, kdy GLS nedoručí tuto zásilku následující den, vrátí GLS odesílateli zpět cenu za přepravu společně s dvojnásobkem poplatku za tuto službu. Kód služby: 24H

 

(ThinkGreenServiceNeutrální přeprava - Objednáním této služby přispíváte na výsadbu nových stromů ve volné krajině v ČR za účelem kompenzace CO2 vzniklého z přepravy vašich zásilek. Kód služby: TGS